Monday 17 December 2012

my passion and love


alahai teruk betul penulis blog ni. tenggelam timbul tenggelam timbul je dia kan. meh dekat sikit. ni cik punya blog nak buat pengakuan.dengar wahai rakyat jelata....

"pemilik blog ada satu lappy yang dah berusia 7tahun. (nmpk x no 7 tu?mknenya dh uzur ye) lappy dah tak boleh terbuka tanpa sokongan tulang belakang. either sendal buku bertingkat blkg dia or sandar kat dinding or smtg la. jadi lappy sgt la tak mobile kan."

dari pengakuan di atas, sila maafkan pemilik kerana biarkan blog bersawang, labah labah berpesta. hihi.harap masalah ini dapat di atasi sekiranya Ahmad belikan iPad mini. (okeyh, yang ni melampau sikit. mcm iPad3 xblh tulis blog kn?)

berbalik kepada tajuk di atas, yan nk kongsi satu benda. maybe yan masih baru dalam bidang ni. jadi promote kat blog sndri je la dulu kan. 

5sisterlicious


ini merupakan fbpage utk online shop yan. blh la klik link pada caption di atas utk tgk2 barang2 yang ada. memang nampak hanya barang perempuan je yang ada. tapi check our photo album, ada item for both male and female. kami bukan bias gender. kami unisex. 

so basically apa yang ada di 5sisterlicious ni....

1) tudung bawal dari 1tone, 2tone, 3tone, pelangi, crown dan latest bawal 2layer dari 3tone dan 5tone (ini merupakan produk pertama kami. admin lebih gemar pakai bawal kerana mudah dibentuk dan ia plain. maka tercetus idea untuk shop page ini)


2) blouse dan skirt. kami ada blouse daripada kain chiffon, cotton, lycra dan design terkini seperti fishtail, peplum yang sang olsem, batwing dll. skirt pelbagai pilihan dan design.
peplum

3) produk kecantikan dan kesihatan seperti D'Herbs, Jamu Ratu Malaya, Anugerah, Dunia Herbs, Tia Amelia, dan macam2 lagi. (PM kami untuk produk yang tiada dalam album kerana kami akan adakan khas utk anda kerana kami mempunyai kedai kecantikan di Kompleks PKNS Shah Alam)

4) bantal panas (our best seller di PKNS. sesuai utk ibu bersalin untuk bertungku, lenguh2 badan, panaskan badan, senggugut dll)
tungku elektronik


5) kelengkapan haji seperti jubah, kain ihram, stokin, kurta, telekung, sejadah dll (kami merupakan pemborong pakaian dan peralatan haji dan umrah di GM Klang)
jubah

6) e-cig. produk terbaru yang hangat di pasaran. bagi sesiapa yang pernah ternampak e-cigarette ni di uptown sekitar lembah klang, harga sangat la melampau. jadi boleh dptkan drpd kami. dengan harga puluh hingga ratus ringgit lebih murah. kami juga supply jus seperti LIQUA dan HANGSEN. 




so dearies, Do come visit, have a look, buy & support me at 5sisterlicious! Thank youuuu!


1 comment: